A Milli Futbol Takımı’nın 2026 FIFA Dünya Kupası’na veda etmesinin ardından milli futbolcu Yunus Akgün’den dikkat çeken bir açıklama geldi. Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Akgün, turnuva boyunca yaşanan süreç nedeniyle taraftarlardan özür dilerken, gelecek hedefleri için yeniden ayağa kalkacaklarını söyledi.
Yunus Akgün, Instagram hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı:
“24 yıllık hasret bittiğinde nasıl mutlu olduysak, şu anda da buradan bir o kadar buruk ve üzgün ayrılıyoruz. Hayal kırıklığına uğrattığımız, üzdüğümüz herkesten tüm samimiyetimle özür dilemek istiyorum. Her zaman bizim yanımızda oldunuz, dualarınızı eksik etmediniz. Bugün yaşadığım ve size yaşattığımız bu üzüntüden gerekli dersleri çıkarıp daha güçlü ayağa kalkacağız. Ay-yıldızın olduğu yerde umut da mücadele de bitmez. Hep beraber yine çok mutlu olacağımız günler için elimizden gelen her şeyi yapacağız.”


