1. Haberler
  2. Haber
  3. Ankara’da bir kadın cinayeti daha… Pikniğe gittiği eşini katletti

Ankara’da bir kadın cinayeti daha… Pikniğe gittiği eşini katletti

Ankara'nın Akyurt ilçesinde dün sabah saatlerinde Davut S. ile eşi Zahide S. bilinmeyen sebeple tartıştı .Tartışmanın büyümesi üzerine Davut S. eşi Zahide S.'yi bıçaklayarak öldürdü.

featured
Player Alanı

Ankara’nın Akyurt ilçesinde dün sabah saatlerinde piknik yapmak için bahçelerine giden Davut S. ile evli olduğu Zahide S. henüz bilinmeyen nedenle tartıştı.

Olay, dün sabah saatlerinde, Akyurt ilçesi Kızık Mahallesi’nde meydana geldi. İddiaya göre, piknik yapmak için bahçelerine giden Davut S. ile Zahide S. henüz bilinmeyen nedenle tartıştı.

Tartışmanın büyümesi üzerine, Davut S, Zahide S’yi bıçaklayıp kaçtı. İkiliden haber alamayan yakınları, bahçeye gittiklerinde Zahide S’nin cansız bedeniyle karşılaştı.

İhbar üzerine bölgeye sevk edilen polis ekipleri, olay yerinde inceleme yaptı. Firari şüphelinin yakalanmasına yönelik çalışma başlatıldı.

Zahide S, Ankara Adli Tıp Kurumu’ndaki otopsi işlemlerinden sonra ailesi tarafından teslim alınıp,öğle vakti kılınan cenaze namazının ardından köy mezarlığında toprağa verildi.

Öte yandan, mahalleli, Davut S’nin işsiz olduğunu ve psikolojisinin yerinde olmadığını savunarak daha önce de Zahide S’yi darbettiğini ve bu nedenle hakkında uzaklaştırma kararı verildiğini söyledi.

Ankara’da bir kadın cinayeti daha… Pikniğe gittiği eşini katletti
+ -
Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.