Karar oy birliğiyle alındı: Beşiktaş GAİN yeniden EuroLeague’de!

fenerbahçe Beşiktaş

Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı, gelecek sezon EuroLeague’de mücadele edecek. Kararın 13 hissedarın katıldığı toplantıda oy birliğiyle alındığı öğrenildi.

Siyah beyazlılar 2012/13 sezonunun ardından, tarihinde ikinci kez Avrupa basketbolunun kulüpler düzeyindeki 1 numaralı organizasyonunda yer alacak.

Exit mobile version