Yeni sezon öncesi orta sahaya üst düzey bir takviye yapmak isteyen Galatasaray’da transfer çalışmaları hız kazandı. Teknik direktör Okan Buruk’un raporu doğrultusunda hareket eden sarı-kırmızılı yönetim, Avrupa’da dikkat çeken isimlerden biri olan Joao Gomes için girişimlere başladı.
ORTA SAHADA YENİ HEDEF
Galatasaray’ın, Premier Lig’den düşen Wolverhampton Wanderers forması giyen Joao Gomes ile ilgilendiği öne sürüldü.
Sarı-kırmızılı kurmayların, 25 yaşındaki futbolcunun transfer şartlarını öğrenmek amacıyla İngiliz kulübüyle temas kurduğu belirtildi.
WOLVES’UN TALEBİ ORTAYA ÇIKTI
İddialara göre Wolverhampton yönetimi, Brezilyalı orta saha için yaklaşık 30 milyon euro bonservis talep ediyor.
2030 yılına kadar sözleşmesi bulunan Gomes’in güncel piyasa değerinin ise 40 milyon euro seviyelerinde olduğu ifade ediliyor.
SOSYAL MEDYADA GÜNDEM OLDU
Transfer söylentilerinin gündeme gelmesinin ardından Joao Gomes’in sosyal medyada yaptığı hareket dikkat çekti.
Brezilyalı futbolcunun, kendisine yapılan “Come to Galatasaray” yorumunu beğenmesi sarı-kırmızılı taraftarlar arasında büyük heyecan yarattı.
OKAN BURUK’TAN ONAY
Teknik direktör Okan Buruk’un, dinamik yapısı ve iki yönlü oyunuyla öne çıkan Joao Gomes için olumlu rapor verdiği belirtiliyor.
Orta sahada mücadele gücü yüksek, top kazanan ve geçiş oyunlarında etkili bir oyuncu isteyen teknik heyetin, Brezilyalı yıldızı transfer listesinin üst sıralarında tuttuğu ifade ediliyor.
ŞAMPİYONLAR LİGİ KOZU
Galatasaray yönetiminin transferdeki en önemli kozlarından biri ise Şampiyonlar Ligi faktörü olacak.
Sarı-kırmızılılar, Avrupa’nın en büyük sahnesinde mücadele edecek olmasını kullanarak oyuncuyu ikna etmeyi hedefliyor.
Önümüzdeki günlerde taraflar arasındaki görüşmelerin daha somut bir hal alabileceği belirtilirken, Joao Gomes dosyasının Galatasaray’ın orta saha planlamasında önemli yer tuttuğu ifade ediliyor.
