Fenerbahçe ve Anadolu Efes’ten EuroLeague kararı sonrası Beşiktaş paylaşımı

beşiktaş gain

Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı’nın gelecek sezon EuroLeague mücadele edeceği duyuruldu. EuroLeague’deki diğer Türk temsilcileri Fenerbahçe Beko ve Anadolu Efes, siyah beyazlı takım için tebrik mesajı yayımladı.

Fenerbahçe’nin sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda “EuroLeague’e tekrardan hoş geldin Beşiktaş” ifadelerine yer verildi.

Anadolu Efes ise “Beşiktaş’ı EuroLeague’e katılımından dolayı tebrik ederiz. EuroLeague’e hoş geldin Beşiktaş” şeklinde bir paylaşım yaptı.

Exit mobile version